In Nederland ontstaan steeds meer concepten voor boodschappenbezorging. China loopt hierin al enkele jaren vooruit. We vinden er slimme businessmodellen die de value chain behoorlijk op z’n kop zetten. Wat kunnen we leren van deze modellen? Ze vertellen ons niet alleen iets over de levensvatbaarheid van westerse initiatieven, maar inspireert ons ook tot omdenken naar nieuwe businessmodellen.

Trends in 2022: innovatieve boodschappenbezorging in China

In deze webinar neemt China-techwatcher Ed Sander je mee in de wereld van innovatieve boodschappenbezorging in China. Aan de hand van vijf businessmodellen onderzoekt Ed wat de beste aanpak is voor levering aan verschillende doelgroepen. Hij licht onder andere toe hoe deze modellen tot stand zijn gekomen en met welke Nederlandse concepten je deze kunt vergelijken én de sterke en zwakke punten. Na deze webinar heb je genoeg inspiratie tot omdenken: je kunt op een andere manier naar de waardeketen kijken en deze herontwerpen.

Kijk deze webinar terug 

Heb je deze live-editie gemist? Geen probleem: je kunt de webinar gewoon terugkijken. Laat je gegevens achter en je krijgt direct een link van ons.

Veel plezier en inspiratie gewenst!