Maak jouw klantcontactcentrum klaar voor de toekomst

Consumenten beoordelen organisaties allang niet meer puur op prijs en kwaliteit. Anno nu verwachten jouw klanten een vlekkeloze klantreis, ook ná de aanschaf van een product of dienst. Ze zijn via verschillende communicatiekanalen continu verbonden met alles en iedereen. Bellen ze het klantcontactcenter? Dan willen ze een uitstekende oplossing voor hun (vaak complexe) probleem. En wel direct, graag. Dat vraagt nogal wat van organisaties.

Een Connected Experience: zet medewerkers en klanten in hun kracht

In dit webinar vertelt Martijn Castricum (QuandaGo) hoe slimme technologie en een Connected Experience jouw organisatie kunnen helpen om moeiteloos in te spelen op de behoeften van jouw klanten. Hij legt onder meer uit:

  • Hoe je jouw medewerkers én klanten precies op het juiste moment voorziet van de juiste informatie met een 360-graden-klantbeeld.

  • Hoe je het contactcenter en de backoffice kunt verbinden met elkaar – en met de rest van de organisatie.

  • Hoe AI en machine learning kunnen helpen bij het automatiseren van workflows.

  • En wat dat eigenlijk oplevert, zo’n Connected Experience. (Spoiler alert: een stevige reductie van de gemiddelde gespreksduur, een veel efficiënter proces, datagedreven besluitvorming en een grote stijging in Net Promoter Score.)