Teams Telefonie: hybride werken eenvoudig faciliteren

Wat is telefonie via Teams en hoe heeft het andere bedrijven geholpen bij het faciliteren van hybride werken? De IT-wereld zocht tijdens de coronapandemie naar mogelijkheden om het werk ongestoord door te laten gaan, mede middels digitale meetings. Microsoft Teams Telefonie bleek voor veel organisaties het redmiddel om de bereikbaarheid van hun organisatie te waarborgen. Ook softwarebedrijf Construsoft heeft Teams Telefonie volledig geïmplementeerd in de organisatie. In dit webinar leer je van hun ervaringen, ook vanuit IT-perspectief.

Aan tafel met Construsoft en Microsoft

De migratie van (vaste) telefonie naar Teams Telefonie heeft bij Construsoft gezorgd voor een betere connectiviteit en bereikbaarheid. Samen met Teams-expert OfficeGrip hebben zij de eerste stappen gezet richting hybride werken. Steven Teunissen is Support Manager bij Construsoft en verantwoordelijk voor de klant- en ICT-ondersteuning. Hij schuift aan tafel bij Remco de Kramer, Product Marketing Manager Modern Work bij Microsoft.

Samen gaan zij dieper in op de toegankelijkheid van hybride werken middels de inzet van Teams Telefonie. Wat waren de ervaringen van Construsoft tijdens het implementatieproces? Hoe zorg je ervoor dat dit soepel verloopt? Maar ook: zijn er dingen die niet werken in de praktijk?

Wil jij de inzet en het belang van Microsoft Teams in jouw organisatie vergroten? Met concrete tips en praktijkvoorbeelden vanuit IT-beheerders is dit een webinar die je niet wilt missen!

Ben jij erbij? 

Programma

12.50
Online inloop
13.00
Introductie – Host Teun Aarden
13.05
Welke voordelen ervaren eindgebruikers? - Remco de Kramer & Steven Teunissen
13.15
Vervang je huidige PBX met moderne en traditionele belfuncties in Microsoft Teams
13.25
Consolideer ICT-infrastructuur: voordelen voor de IT-afdeling
13.35
Flexibiliteit door keuze in telefonie endpoints
13.45
Versnel migratie naar Teams Telefonie: leer van de ervaringen van Construsoft
13.55
Q&A
14.00
Einde