Post corona digitaal werken
Na een jaar thuiswerken is het tijd om de balans op te maken. Hoe gaat digitaal werken binnen jouw organisatie en wat kan er beter? De mogelijkheden om een goede en efficiënte ICT- en communicatiestructuur voor je bedrijf neer te zetten zijn groot. Maar voor welke software kies je, wat is echt belangrijk en wat kun je achterwege laten?

Ook als we over een paar maanden wellicht weer terug mogen naar kantoor, is het belangrijk om na te denken over een structurele manier van zakendoen, verkopen en digitaal werken. Want de wereld is veranderd en je kunt jouw communicatiestructuur daar maar beter op aanpassen.

Vincent Everts helpt je kiezen
Onze spreker is trendwatcher, blogger en CEO van Innovader.nl Vincent Everts. Hij neemt je mee in de mogelijkheden op het gebied van connectiviteit, diensten en tools. Ga je voor 4G, 5G, kabel, ADSL of glasvezel? Kies je voor Teams, Zoom of Google Meet? En hoe houd je contact met je klanten? Is je website op orde, welk CRM-systeem gebruik je en heb je al eens nagedacht over clouddiensten? Na dit uur heb je gegarandeerd antwoord op al deze vragen!

Live inspiratie
Er is veel om over te praten en genoeg ruimte voor vragen. Vincent is benieuwd naar jullie uitdagingen en oplossingen. Je bekijkt de webinar online en kan live vragen stellen. Zien we je op 4 mei?

Details
 
  • Dinsdag 4 mei 2021
  • Van 10.00 tot 11.00 uur
  • Online via een livestream

Programma:
09.50 uur - Online inloop
10.00 uur - Introductie - Thomas van Oortmerssen
10.05 uur - Post corona digitaal werken – Vincent Everts, CEO bij Innovader.nl
10.50 uur - Q&A
11.00 uur - Einde