Klant Case TU Delft

TU Delft is met 5.000 medewerkers en meer dan 20.000 studenten de grootste Technische Universiteit van Nederland en staat wereldwijd bekend als een topinstituut. De afdeling ICT en Facility Management is onder andere verantwoordelijk voor de telefonie en het telefoniebeheer van de gehele TU Delft.

Doelstelling van de TU Delft is dat de eigen ICT-mensen zich richten op strategische taken, zoals het faciliteren van een goede ICT-omgeving waarop innovatie mogelijk is én blijft. Hoe zorg je er dan voor dat je eigen ICT-medewerkers zich kunnen richten op de strategische kerntaken en niet worden opgeslokt door dagelijkse beheeractiviteiten?

T-Mobile en haar partner ReleaseTMS maken dit mogelijk met 'T-Mobile Care Free', de beheerdienst waarmee organisaties telefoniebeheer uitbesteden. Deze oplossing is modulair opgebouwd en kan verder uitgebreid worden, bijvoorbeeld met een hardware bestelportal. Benieuwd naar het verloop, implementatieproces en eindresultaat van dit project? Download dan nu gratis onze klant case door hiernaast je gegevens achter te laten.

Veel leesplezier en inspiratie gewenst!



Vul je gegevens in om toegang te krijgen tot de klant case